Na čo sa môžete tešiť v budúcnosti…

cropped-2011legendofdrizzt21.jpgKeď som v roku 2016 zakladal tento blog, myslel som si, že zápisky tu iba jednoducho nakopírujem z príspevkov zo serverov o spoločenských hrách. Ale pri každom čítaní texty upravujem, vyhadzujem odtiaľ slovensko-anglické skomoleniny typu “v tomto boji som dostal 5 dmg” a snažím sa tým zápiskom dať trošku ucelenejšiu podobu. Preto som doteraz zverejnil len maličké množstvo zo všetkého čo mám zaznamenané a prednostne vlastne recenzie, lebo tieto som už upravoval. Keď som minulý týždeň zverejňoval zápisok z roku 2014, uvedomil som si, že meškám už tri roky. Aj keď sa to budem snažiť dobehnúť, píšem tento dočasný príspevok so zoznamom toho, čo mám ešte “na sklade” v neupravenej podobe:

  • zápisky z hry Lord of the Rings LCG – približne 14 scenárov, z niektorých aj viacero partií,
  • zápisky z hry Robinson Crusoe: The Adventures on the Cursed Island – asi 7 scenárov,
  • zápisky z hry Neanderthal – asi 5 partií,
  • zápisky z hier Minutová Říše: Legendy, Nexus Ops, The Three Musketeers, Madeira, 7th Continent a ďalšie.

Budem to pridávať chronologicky, ale ak by mal niekto záujem o zápisky z konkrétnej hry, prosím, napíšte mi to do komentárov a je uverejním zápisok prednostne z vami vybranej hry.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.